Forum www.akademikisosnowiec.fora.pl Strona Główna www.akademikisosnowiec.fora.pl
Forum mieszkańców osiedla akademickiego w Sosnowcu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czytaj!!!!!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademikisosnowiec.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
recepcjonista
Administrator



Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 2:20, 24 Mar 2008    Temat postu: Czytaj!!!!!!!!

Wszyscy odwiedzajacy forum maja obowiazek zapoznania sie z regulaminem i przyjecia go do wiadomosci.
I. REGULAMIN

1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
2. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego działu lub tematy zdublowane (o tej samej tematyce), będą przenoszone do odpowiadających tematyce, do działu "Śmietnik", zamykane, lub całkowicie usuwane.
4. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane, lub edytowane i zmieniane przez Administratorów, Moderatorów.
5. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
6. Moderatorzy (za zgoda admina) i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
7. Jeśli zostanie uznane to za konieczne dostęp serwisu zostanie zablokowany (ban).
8. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
9. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator, Moderatorzy lub inni użytkownicy.
10. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Jeżeli jest taka potrzeba proszę do przekleństw używać wygwiazdkowanych (***) pól (przekleństwa mają się w ogóle nie pokazywać, a jak już są to mają być tak cenzurowane jak mówiłem i mogą występować sporadycznie ).
11. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
12. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem" oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika o tej samej treści. Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty mogą zostać objęte nadzorem.
13. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
14. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. '
15. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o taki przypadku dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty !
16. Nie ma możliwości zmiany nick'a (login'u) - tyczy się to samej frazy jak i wielkości liter w niej.
17. Zakaz propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
18. Nie wstawiać linków oraz zdjęć bardzo brutalnych i drastycznych.
19. Nie wolno używać wielu znaków oznaczających jeden wyraz.
20. Nie można wstawiać dużych obrazków, bądź innych rzeczy w stopce danego usera, które przeszkadzają w sprawnym działaniu forum. Maksymalnie rozmiar 400x50.
21. Użytkownik powinien zatytułować temat, tak aby potencjalni zainteresowani nim, wiedzieli jaka treść może się w nim znajdować.
Zabrania się więc pisania tematów, POMOCY, MAM PROBLEM itp., tematy o tej treści będą usuwane.
22. Zabrania się umieszczania adresu strony w nicku.
23. Osoba z jakąkolwiek liczbą ostrzeżeń nie może być moderatorem.
24. W dziale 'nowe strony' nazwa topicu ma postać: nazwa_strony adres.
Topici ktorych nazwy nie mają takiej formy będą usuwane.
25. Wszelkie protesty należy zgłaszać na PW do dowolnego administratora.
26. Zabronione jest reklamowanie strony na forum w nie przeznaczonym do tego miejscu (dział Reklama), tzn. nie mozna reklamowac strony w podpisie, chyba ze administrator wyrazi na to zgode. Zakaz dotyczy wstawiania linkow, banerow i innych typow reklamy.
27. Sygnaturka nie może być dłuższa niż 5 linijek (w przypadku tekstu) tekstu lub 200 pikseli (w przypadku obrazka).
28. Nie wolno prosić o podanie ani podawać adresów do nielegalnych plików, plików zawierających pornografię lub plików obrażających Gruvby'ego.
29. Administracja ma prawo czytać prywatne wiadomości w przypadku zgłoszenia spamu lub obraźliwych wiadomości.
30. Formatowanie tekstu (zmiana koloru czcionki, pogrubianie tekstu itp.) służy do wyróżniania kawałków tekstu, nie wolno używać go do formatowania całej wypowiedzi.
31. Użytkownicy nie muszą znać regulaminu, muszą go przestrzegać.
32. Użytkownicy którzy nie przestrzegali regulaminu przez opublikowaniem aneksu do regulaminu zobowiązani są w ciągu 30 dni od jego opublikowania dostosować się do niego.
33. Pisanie sh zamiast sz albo innych liter bedzie karane, np zamiast już -> jush etc.

II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

OSTRZEŻENIE
1. Ostrzeżenie otrzymuje sie za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu.
2. Jeżeli użytkownik otrzyma od innego użytkownika punkt "pomógł", to od wartości ostrzeżeń jest odejmowane 1.

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia przed tym użytkowników.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na tym forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę / post z Forum bez podania przyczyny.

IV. MODERATORZY

1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
2. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu.
3. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
5. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
6. Zabrania się administratorom i moderatorom dawania bezpodstawnie ostrzeżenia.

V. TEMATY LUB POSTY O TRESCIACH ERTYCZNYCH
1. Z punktu widzenia prawa, jest przeznaczone dla osób dorosłych, powyżej 18 roku życia, jeżeli nie masz 18 lat wchodzisz tam na własną odpowiedzialność, nie mogąc wnosić żadnych skarg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademikisosnowiec.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin